it´s comming to an end - Reisverslag uit Lima, Peru van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu it´s comming to an end - Reisverslag uit Lima, Peru van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

it´s comming to an end

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

05 Augustus 2011 | Peru, Lima

tijd gaat snel. Erg snel
afgelopen dagen heb ik niet zo veel gedaan. Mijn gastzusje moet naar school en mijn gastouders moeten werken.Dus zit is soms thuis omdat het gewoon niet anders kan maar toch word er dan s' avonds nog wat gedaan.

Ik ben ook nog een keer met de neef van mijn gastzusje mee geweest. Hij heeft een jongen uit turkije als gast en we zijn samen naar het Museo de la Nacion geweest. Daar ben ik vandaag ook weer naar toe geweest omdat mijn gastzusje een schooltrip daar naar toe had. Van een afstand is het een groot gebouw waar je verwacht dat er veel te zien is. Dat valt op zich best tegen.
Een gedeelt word gebruikt als kantoor of heeft een andere functie. Er zijn 5 tentoonstellingen en ik heb ze allemaal gezien. Ook het gebouw zelf is best mooi. Het is vooral groot en dat maakt het zo mooi.

Vandaag ben ik dus met mijn gastzusje mee geweest. Ze zit op een kleine middelbare school.Een heel erg kleine haar klas heeft ongeveel 20 leerlingen vertelde ze. En dat is haar HELE jaarlaag. Je hebt hier veel verschillende scholen. De beste middelbare scholen zijn prive scholen en zeer duur. Mijn gastzusje heeft scheinbaar al op veel verschillende scholen gezeten.

Morgen ga ik met mijn gastzusje en haar vrienden taco´s maken.

en Zondag begin ik aan mijn reis terug naar Nederland. Dinsdag moet ik rond 8 uur s'ochtens weer terug zijn in Nederland.

Tot over een paar dagen

xx

  • 06 Augustus 2011 - 20:58

    LiaN.:

    Have a safe flight home and Greetings from Potsdam

  • 07 Augustus 2011 - 18:30

    Mieke:

    heb een fijne vlucht en tot op schiphol gr mieke
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 39870

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: