I'm back - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu I'm back - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

I'm back

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

10 Augustus 2011 | Nederland, Heeten

Ik ben ondertussen al weer 2 dagen in Nederland. De laatste dagen in Peru waren erg leuk.
Zaterdag hebben we dus taco's gemaakt bij een vriend van mijn gastzusje. Hij woonde Heel Erg Ruim en het was erg leuk. S'avonds zijn we naar Miraflores gegaan omdat we daar uitzouden gaan. Het duurt ongeveer 1 uur voordat we er waren (over een afstand van 20 km of zo). Toen we er waren zijn we nog even Ilana op gaan halen. Ze zat in een ander gastgezin en dat heeft ook weer 1 uur geduurd door, het was namelijk spitsuur. Het uitgaan was kort en erg leuk. We moesten al weer snel naar huis, het duurt namelijk lang voordat we weer thuis waren en we mochten niet lang weg blijven.

De volgende dag heb ik van mijn laatste geld souvenirs gekocht. S'avonds zou ik om 23.50 vliegen. Ik had om 21.00 afgesproken op het vliegveld. Toen ik er aankwam stond er al een gigantische rij bij de incheckbalie. Er waren namelijk 2 dingen aan de hand. De dag ervoor waren alle vluchten van United gecanceld omdat er iets was mis gegaan met een landing. En het computersysteem was uitgevallen. We hebben dus om 23.30 ingecheckt en toen snel afscheid genomen en toen naar de gate gerend.

We zijn om 8 uur s'ochtends in Houston geland. En onze vlucht naar Amsterdam ging pas om 15.30. We hebben die tijd dus gebruikt om in Houston rond te lopen en te winkelen. Het was erg leuk en erg anders.

Ik ben gister om 8.00 in Nederland aangekomen en ik was om 11.00 thuis.

Ik ben nu thuis en vond het super leuk in Peru.

xx
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 39902

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: