Lions Youth Exchange USA - Wisconsin - Reisverslagen van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu Lions Youth Exchange USA - Wisconsin - Reisverslagen van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

Aankomende zomer ben ik weer van plan om met het Lions Youth Exchange Program op reis te gaan. Ik heb er voor gekozen om naar Amerika te gaan. Het lijkt mij een interessant land en vooral met de huidige politieke ontwikkelingen. Met dit programma zit ik een aantal weken in een gast gezin en een aantal werken in een kamp samen met de andere jongeren die op deze uitwisseling gaan. (deze uitwisseling houd btw niet in dat er deze zomer iemand uit de usa bij mij slaapt )

Het ziet er nu naar uit dat ik naar de staat Wisconsin zal gaan. Maar veel meer kan ik nog niet vertellen, want ik weet helaas nog niet veel meer :(

Updates komen snel

xx

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2013

my last week :(

28 Juli 2013

Camp Time :D

21 Juli 2013

buzy, buzy buzy week

12 Juli 2013

Shop till you drop :D

06 Juli 2013

It's so big here!
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 39883

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: