Nog even en dan... - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu Nog even en dan... - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

Nog even en dan...

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

06 Januari 2012 | Nederland, Heeten

Ondertussen komt mijn vertrek datum al snel dichterbij.

Ik heb mijn stage geregeld. Ik ga dus definitief stage lopen in Sydney bij het nomads hostel Westend. Ik zal hier 3/4 dagen per week achter de receptie zitten en een dag per week mag ik gaan facebooken voor het hostel :P (oftewel werken met social media)

Volgens mij is het een leuk hostel en zeer groot en ik heb al verschillende leuke verhalen gehoord over dit hostel. Verder heb ik ook besloten om na mijn stage nog een maand te gaan reizen in Australië zelf maar dat moet ik nog even uitwerken.

Ik heb mijn visum is met een kleine omweg rond gekomen. Ik had op een vraag Ja ingevuld en dat zou nee moeten zijn. dus moest ik er weer achteraan mailen maar ik heb mijn visum :)

Ook heb ik mijn vliegticket al geboekt. Ik vlieg op 11 februari om 20.50 vanaf Amsterdam via Kuala Lumpur naar Sydney. De mensen die mij komen uitzwaaien zijn welkom.
En Ja het is inderdaad op de verjaardag van mijn zusje. Dus dat wordt 's ochtends visite en 's avonds vliegen. 2 Dagen later ben ik dan in Sydney geland als het goed is.

9 Augustus vlieg ik terug naar Nederland en ik kom 10 augustus om 05:55 weer terug naar Nederland. het is inderdaad wat vroeg maar ja ik ben er dan wel weer na 6 maand.

Ik heb er super veel zin in!

Romy

  • 06 Januari 2012 - 13:35

    Lian En Pieter:

    spannend!

  • 10 Februari 2012 - 21:17

    Gerda En Jan:

    Goeie reis en veel plezier in Australië.

  • 11 Februari 2012 - 18:02

    Frans En Tineke:

    Heel veel plezier
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 39876

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: