Tussenstopje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu Tussenstopje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

Tussenstopje

Blijf op de hoogte en volg Romy

09 Augustus 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dus nog even snel een verslagje plaatsen over de laatste dagen in Australië

dinsdag ben ik dus teruggevlogen naar Sydney. Voor de verandering heb ik eens met Virgin Australia gevlogen ipv Jetstar. Het was namelijk even duur en je krijgt gratis koffie en thee bij Virgin :D
Ik ben rond 9 uur ’s avonds aangekomen in Sydney en heb voor de eerste keer de trein van het vliegveld naar de stad moeten nemen. Normaal nee ik altijd de gratis shuttle.
Het was echt vreselijk raar om na 1 maand weer terug te komen op een plek waar ik zooo lang ben geweest. Alles was niet echt meer het zelfde voor mijn gevoel. Voor de laatste 2 nachten in Australië heb ik wel een privé kamer gekregen. :D dus hoefde ik niet terug naar mijn oude 4 bed dorm.
De woensdag heb ik helemaal geweid aan het kopen van souvenirs, en het wandelen door de stad.
Ik heb een zeer grote wandeling gemaakt en zo’n beetje alle hoogtepunten van Sydney voor de laatstekeer gezien. (Okay de route was, Darling habour, observatory hill, the rocks, circular quay, opera house, Botanical Gardens, Hyde Park)
En vandaag was het helaas dan zover, ik moest helaas dit prachtige land verlaten. Ik heb om 11 uur de shuttle van het hostel naar het airport gepakt. En heb afscheid genomen van wat er nog over is van de staf. Ik denk dat dat het meest rare was aan het terug komen, Ondertussen is iedereen al weggegaan en dat maakt het toch wel anders.

Op het vliegveld aangekomen had ik nog een uurtje, (na de check in en customs dan he :P)
Dat uurtje heb ik nuttig gebruikt om een boek te kopen, timtams en mijn laatste Australische geld te besteden.

Vanuit Sydney ben ik eerst naar Kuala Lumpur gevlogen, waar ik nu dus zit. En over 2 uur vlieg ik door naar Amsterdam. Ik land dan moren ochtend rond 5.50 ’s ochtends.

See you soon

Xx

Tags: Australie, Sydney

Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 2003
Totaal aantal bezoekers 39904

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: