Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

Sydney!

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

13 Februari 2012 | Australië, Sydney

a 6 a 7 uur wachten ben ik met het vliegtuig uit malesie vertrokkken. En ben ik vanochtend om lokale tijd 9.30 geland in Sydney!!!
Ik ben daar op gehaald door een shuttelbus en ben naar het hotel gebracht. Ik heb voor vandaag een enkele kamer die straks wel moet gaan delen. Morgen moet ik een andere kamer delen met 3 andere stagairs.
Sydney is zeer groot, dat was vanuit het vliegtuig mooi te zien. Het was wel even raar dat iedereen links rijd en dat de auto van de shuttelbus 2 sturen had(Serieus)
Verder ben ik nu vooral aan het bijkomen van de reis en woensdag hoef ik pas echt te beginnen met mijn werk :)
x

UPDATE:
Heb al een halfdode kakkerlak onder mijn bed gevonden. Oh wat is het hier toch schoon.

  • 13 Februari 2012 - 10:15

    LiaN.:

    Fijn dat je veilig bent overgekomen Succes daar!

  • 13 Februari 2012 - 16:45

    Tineke:

    rust maar goed uit want het was een hele reis

  • 14 Februari 2012 - 19:51

    Bennie Poppe:

    bennie wens je heel veel succes
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 39873

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: