En toen was ik er al 2,5 week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu En toen was ik er al 2,5 week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

En toen was ik er al 2,5 week

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

29 Februari 2012 | Australië, Sydney

Oké, ik ben nu al bijna 3 weken in Sydney en het is weer tijd voor een Nieuw verslag.

Ik heb afgelopen week vooral gewerkt in de receptie en ik ken het systeem al steeds beter en dat maakt het werk ook een stuk leuker. Vorige week zaterdag zaten we helemaal vol. Wat soms tot problemen leid. Er zijn hier namelijk mensen die echt in dit hostel wonen. Maar hier dan niet werken. En deze mensen vergeten heel snel wanneer ze moeten uitchecken en dat ze hun verblijf moeten verlengen. Dus die moeten we er dan helaas uitgooien omdat we geen plaats meer hebben.
Vorig weekend was er namelijk een of ander festival. En het was echt super druk, helaas maakt dat het werk soms minder leuk. Je bent dan constant bezig zelfs wanneer je avond dienst hebt.
Ook dit weekend zitten we helemaal vol. Vanwege het Mardi Gras : ) (soort van gay pride). En deze keer hebben we een nog groter probleem. De manager Jess heeft per ongeluk een groep van 45 personen voor dit weekend gecancelde, tenminste het is op haar account gebeurd. Maar we zitten dus vol en probeer dan maar eens plaats te maken voor 45 personen. Onze manager kan eigenlijk helemaal niet met dit computer systeem overweg en dat merken wij op het einde als wij onze kassa gaan tellen.
Dat is trouwens een zeer tijd roven iets wat volgens mij wel veel sneller zou moeten kunnen. Maar goed daar ga ik niet over: P. Verder is hier niet echt veel gebeurd behalve dat het is gaan regenen, en dat het zal blijven regenen tot zondag : (

groetjes

  • 01 Maart 2012 - 21:10

    Marcel En Cisca:

    Hallo Romy,
    Leuk dat je het naar je zin hebt daar.
    Heb je misschien een paar foto's van het Hostel zodat we kunnen zien waar je stage loopt.
    Is het de bedoeling dat je de hele stageperiode bij het Hostel blijft of ga je nog wat anders doen.

    Groetjes en we zien je volgende berichtje wel weer verschijnen.

  • 02 Maart 2012 - 08:05

    Tineke:

    ja vol is vol. niet alleen regen in nederland dus groejes
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 39855

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: