1 maand - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu 1 maand - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

1 maand

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

10 Maart 2012 | Australië, Sydney

1 maand
Maandag ben ik hier 1 maand. En die maand is best wel snel om gevlogen. Ik werk nu 4 dagen per week bij de receptie en 1 dag in de week is mijn admin dag. Dit houd in dat ik tweets verstuur, en me bezig hou met social media. Feitelijk plan ik s’ochtends de tweets in voor de hele dag en de dagen daarna en dan ga ik bezig voor school. De overige 2 dagen ben ik vrij. Ik vind het werk erg leuk om te doen. In sydney heb ik al heel veel dingen gezien. Een week geleden ben ik naar de Hyde park baracks geweest. Dit is een gebouw waar vroeger de gevangenen sliepen. Het was erg interessant en de hangmatten lagen erg lekker. Verder was vorige week zaterdag De Mardi Gras parade. Oftewel de gay pride. Er waren erg mooie wagens en leuke dansers. Het enige minder leuke was de regen, het feit dat we niet zo veel konden zien en de asociale dronken mensen. Ook vond ik het raar dat homos hier nog niet mogen trouwen, maar ja ik kom dan ook uit Nederland waar ze dat al lang mogen.
Afgelopen week was erg rustig maar vandaag zaten we weer helemaal vol. En dat allemaal door het Future musice fesival. Maar goed ik ben woensdag naar de sydney tower eye geweest. Het uitzicht was super, maar ik zou er geen 20 dollar voor betalen (ik mocht er gratis in). Maar alle mooie fotos staan nu wel op mijn facebook.
Trouwens in het hostel komen wel de meest uiteenlopende gasten. Van gezinnen met kleine kinderen, backpackers, Aziaten die denken dat dit een hotel is (is the 13th floor the buisness floor?, no its the floor were the staff lives ) en auzzies die ik echt niet kan verstaan.
Als jullie nog meer willen weten mail dan maar ff of vraag het op facebook. Ik zet trouwens ook alle fotos op facebook . :)

xx

  • 10 Maart 2012 - 12:34

    Jos En Mieke :

    Hallo Romy,

    leuk dat het werk je goed bevalt.

    groetjes
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 39856

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: