Groen, groen en dronken - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu Groen, groen en dronken - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

Groen, groen en dronken

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

17 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Af gelopen week was heel erg druk. Ik heb 4 dagen achter elkaar ochtend diensten gedraaid. Het is misschien wel goed voor mijn ontwikkeling maar het is wel elke keer weer om kwart over 6 opstaan. Gelukkig sta je dan niet alleen maar toch het blijft vroeg. Dat vinden de gasten ook trouwens, Ze moeten namelijk om 10 uur uit-checken en als ze dat niet voor 10.30 hebben gedaan staat wij voor hun deur. Vinden ze niet altijd even leuk maar ja dat is niet mijn probleem. Vrijdag was ik vrij en ben ik naar Harry Potter The Exhibition geweest. Deze tentoonstelling liet alle kostums en decor stukken van alle Harry Potter films zien. Het was echt heel leuk om daar na toe te gaan echt super leuk. Ik had trouwens wel geluk want dit was de Eerste en Enige stop van de tentoonstelling in heel Australië.

Maar goed. Vandaag heb ik weer gewerkt en er ging een hoop niet goed wat niet mijn schuld was.
Bij de receptie hebben we namelijk 2 kassa laden. En 1 van die laden zat op slot met de sleutel er in. (hij gaat namelijk op slot als je hem dicht duwt.) Dus hadden we vandaag maar 1 kassalade, en het is st. Patricks Day. Wat een hoop gedoe op leverde. Daarnaast liet de computer mij 3 mensen niet inchecken en besloot het systeem waarmee we de keycards maken niet meer te werken. Uiteindelijk was ik erg blij dat ik klaar was en weg mocht. St Patricks Day is de nationale feestdag van Ierland en die wordt hier ook gevierd. Die Ieren zijn namelijk allemaal geëmigreerd naar het buitenland. (Hongersnood, geen werk enz. enz. enz.) dus wordt het hier ook gevierd.
Na mijn idee is het meer een goede reden voor de sydniërs om zich helemaal klem te zuipen.
Wat ze dan ook allemaal doen. Morgen is de parade en gelukkig hoef ik morgen niet te werken. Dus ik lig tot een uur of 12 of zo in mijn bed. (afhankelijk van wat ik vanavond ga doen )

Groetjes Romy

Ohja mijn mama heeft facebook dus even allemaal, vrienden worden met haar :)

  • 19 Maart 2012 - 07:50

    Tineke:

    Je moet wel vroeg opstaan zeg,
    is er dan al zoveel te doen?
    Al helemaal thuis in die grote stad?

    Groet vam ons

  • 19 Maart 2012 - 08:35

    Romy:

    Nou er is nog niet zo veel te doen, maar de night shift wil ook graag naar huis dus die moet om 7 uur worden afgelost. De meeste drukte is om 10 uur en rond 2 uur. Dat is checkin en Checkout time
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 39856

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: