Another week :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu Another week :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

Another week :)

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

09 April 2012 | Australië, Sydney

En toen was het een week later en ga ik weer wat schrijven.
Afgelopen week heb ik niet veel gedaan. Ik werk 5 dagen per week en deze week heb ik van woensdag tot maandag ochtenddiensten gedraaid. Dat houd in dat ik om 7 uur begin met werken achter de receptie en dat ik om 15.30 klaar ben. Vaak ga ik daarna even naar de supermark om eten te halen. En daarna ga ik koken. Echter dit weekend was het ook nog Pasen en niemand had eigenlijk verwacht dat we dit weekend vol zouden zitten. Ik zag het niet aankomen en zag er ook de logica niet van in want er is echt helemaal NIKS te doen hier met Pasen. Op goede vrijdag waren alle clubs dicht dus stonden de straten vol met dronken mensen, (sommige bottleshops waren nog wel open en hadden gouden tijden :P.) En daarnaast heb ik ook het hele weekend moeten werken.
Gister avond was het afscheidsfeestje van tom, daar ben ik nog wel even heen geweest. Ik dacht dat ik daar even 1 uurtje ofzo zou blijven met mandy maar uiteindelijk was ik om half 2 terug en ik moest kwart over 6 mijn bed weer uit. Met als gevolg dat ik niet heel erg wakker en vrolijk achter de receptie stond. Gelukkig was ik niet de enige omdat nicki ook wat meegegaan en zijn was later naar huis gekomen, maar zij mocht ook om 8 uur beginnen (al was ze er om half 8 al om tom ff uit te zwaaien).
Morgen ben ik gelukkig vrij en ik ga dan echt de hele dag slapen denk ik, ik was al erg moe van al die ochtenddiensten en daar boven op een hangover en een zere keel is me net iets te veel om actief te zijn. En overmorgen ga ik mijn eerste payshift doen. Ik werk 40 uur per week voor mijn stage en wat ik daarnaast werk krijg ik uitbetaald! Dus dat is ook wel weer mooi meegenomen :P
Hmm en dan is het me toch gelukt om wat te schrijven :)
xx

  • 09 April 2012 - 16:24

    Jos :

    hallo Romy,

    hou je nog wel wat vrije tijd over, na al het overwerken?
    Wat extra geld is natuurlijk altijd handig voor de reisjes die je wilt plannen.

    Groetjes uit Heeten.

  • 09 April 2012 - 19:40

    Marcel:

    Romy, het belangrijkste is dat je geniet van de dingen die je daar doet en dat lukt je volgens ons wel. En het overkomt ons allemaal wel eens dat we iets te lang op een feestje blijven en de volgende dat weer vroeg op moeten. Ik weet niet wat je normaal in je vrije tijd doet daar, maar een beetje extra verdienen voor de reis na je stage is ook wel handig natuurlijk.
    groetjes en tot later
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 39863

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: