Surfing! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu Surfing! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

Surfing!

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

24 April 2012 | Australië, Sydney

Goed en toen was het dus 2 weken later. Oeps de tijd gaat snel.
Maar goed ik zit hier nu al ruim 2 en een halve maand. Onder tussen werk ik nogsteeds bij de receptie. Waar ik steeds beter in wordt! Verder wordt het weer hier steeds minder maar ja het wordt hier ook herfst. Ondertussen ben ik ook extra shifts gaan draaien. Dat hou in dat ik naast mijn 40 uur die ik voor stage werk ook nog Extra er boven op werk om alles hier te bekostigen.
aangezien ik wil/ga reizen heb ik dat wel nodig.

over reizen gesproken afgelopen weekend ben ik een weekendje gaan sufen. Ik ben vrijdagavond met de bus van mijn surfschool vertrokken naar mijn surf kamp van een weekendje. Dus na 6 uur in een bus te hebben gezeten, met kleine stoeltjes. Kwamen we om 1 uur of zo aan bij het surfkamp. We zijn toen meteen gaan slapen en ’s ochtends werd ik erg uitgerust wakker, (deels door dat ik weer eens een fatsoelijke matras had. Na het ontbijt kregen we een wetsuit en moesten we eerst nog een flink stuk over het prachtige en rustige strand lopen voor dat we bij het stuk strand aan kwamen waar we surf les hadden (oh dat was ook zo niet vervelend :P)
Ik heb bijna de hele dag surfles gehad, muv van een uitstekende lunch in het kamp. Savonds gingen we met het hele kamp (het was niet zo groot hoor) naar een vuurplaats net iets buiten het kamp waar iedereen mocht drinken. (het is rustig op het kamp maar daar buiten mag alles).
alleen daar is dus geen verlichting en omdat het in the midel of nowhere was was het dus pikkedonker maar OMG wat heeft australie een mooie sterrenhemel. Niet te vergelijken met die in Europa

De volgende dag heb ik ’s ochtends gesurft (Ja ik kan het nu ik kan staan op een surfboard en ik kom vooruit) en na de lunch moest ik weer terug in de bus naar sydney, want die maandag moest ik namelijk weer gaan werken :/.

En dat heb afgelopen 2 weken gedaan. Niet veel dus.

Tot over 1 a 2 weken :)

  • 24 April 2012 - 19:50

    Marcel En Cisca:

    Wat fijn voor je dat je het nog steeds naar je zin hebt.
    En op de foto met surfplank sta je er mooi op.
    Tot hoe lang duurt de herftst daar. Hier lijkt het de afgelopen tijd ook wel herfst en koud. Wat is daar de temperatuur in de herfst.
    Rond augustus zal het wel winter zijn daar of niet.
    Is de groep nog steeds hetzelfde als in het begin.
    Je maakt zo wel lange weken, maar als het er druk is zijn die zo om.
    Nou heel veel plezier maar weer en we horen wel weer van je.

  • 24 April 2012 - 20:36

    Jos:

    Leuke actie foto Romy !!
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 39852

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: