aangekomen :D - Reisverslag uit Peking, China van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu aangekomen :D - Reisverslag uit Peking, China van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

aangekomen :D

Door: romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

31 Augustus 2013 | China, Peking

Na een prettige vlucht van 9 uur ben ik dan eindelijk aangekomen in Beijing.
De vlucht was goed en ik heb een beetje kunnen slapen.

Bij mijn aankomst werd ik opgehaald door een chaffeur van het hotel en na een halfuurtje was ik bij het hotel aangekomen.

Al aangekomen werd ik naar mijn kamer doorverwezen, voor de rest van mijn stage heb ik een nogal muffe 1 persoons- kamer met eigen badkamer, tv en strijkplank+strijk ijzer.

na een halfuurtje slapen ben ik naar beneden gegaan voor mijn lunch. Elke dag krijg ik ontbijt, lunch en diner van het hotel, alleen lunch of diner moet ik in de kantine eten, ipv het mooie restaurant.

Nu zit ik dus mijn reis verslag te schrijven en ik denk dat ik zo mijn laptop terug breng naar mijn kamer en ff naar de starbucks ga voor wat koffie en opzoek ga naar flessen bronwater. (mag het kraanwater toch niet drinken

xx romy

Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.