Kamp - Reisverslag uit Lima, Peru van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu Kamp - Reisverslag uit Lima, Peru van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

Kamp

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

18 Juli 2011 | Peru, Lima

Ik ben ondertussen al weer in Lima bij mijn oude gasgezin. Gelukkig is er internet dus kan ik een verslagje plaatsen of mijn kamp.

Onze kampgroep bestond uit 19 personen.2 meisjes uit Polen. 2 meisjes uit oostenrijk. 2 meisjes uit Zwitserland (waarvan er een nederlands sprak), 2 jongens en 1 meisje uit italie, 1 meisje uit canada, 1 meisje uit finland (mijn kamergenootje), 1 jongen uit India, 1 Jongen uit Rusland, en dan nog 2 jongens uit Peru en wij met z´n vieren uit Nederland.

Het kamp begon dus op Maandag. Helaas heb ik toen alles moeten missen omdat ik mijn bus had gemist. Ik ben die dag om 22.00 in Huancayo aangekomen en ben gaan slapen.

De volgende dag zijn we een berg gaan beklimmen met de hele groep (bestaand uit 18 personen waarvan 4 jongens). Echter Huancayo ligt al op 3500 meter hoogte en die berg was nog hoger. Dus ja je raad het al Ik kreeg hoogteziekte. Oftewel hoofdpijn, duizeligheid en zuizende oren. Ik ben terug gegaan en heb NIET de top bereik. (wat overigs maar 4 hebben gehaald of zo).
Die avond zijn we met een gedeelte van de groep uiteten geweest. Het eten was smerig maar de sfeer erg goed.

De volgende dag moesten we om 6.30 alweer in de bus zitter. We hebben die dag verschillende dorpjes bezocht en een waterval. Was erg moooi maar was ook wel moe. Ook hebben we een lokale gemeenschap bezocht nou ja echt oudtentiek was het niet maar wel grappig.
Die avond zijn we uitgegaan met de hele groep. Ja ik weet dat er bij de voorlichting is gezegt Geen alcohol. Maar goed daar werd hier niet zo nou aan gehouden. Drank is hier nogal goedkoop dus je kunt je bedenken dat het erg gezellig was en de volgende ochtend iets minder.

De volgende dag zijn we naar een andere waterval gegaan waar door je een stuk door een rivier moest lopen. Ik heb het niet gedaan. Ik werd die ochtend namelijk wakker met diaree en kwam niet zo ver. Die avond zijn we niet uitgegaan maar zijn we op het dak van het hotel drankspeletjes gaan spelen. Een ideale manier om mensen te leren kennen XD. Ik heb niet veel gedronken maar dat kan ik niet van mijn kamergenootje emmi uit finland zeggen. Zij gooide halverwege de nacht alles er uit in onze hotel kamer. (Heb medeleiden met de schoonmaker want het stonk nogal.)

Zaterdag zijn we terug gegaan naar Lima. Het is wel jammer want onze groep was heel leuk. En ik moet terug naar mijn oude gastgezin.
Gister ben ik met mijn gastmoeder, broer en oma naar een feest geweest ter ere van de heilige maagd Carmen. Ze vereren hier nogal veel heiligen dus ook veel feestjes.

Ik hoop dat ik binnenkort naar een nieuw gastgezin mag omdat ik vandaag Weer moest gaan betalen. Deze keer voor WC papier , zeep en beltegoed!

dat is weer iets minder zucht

xx

ohja ik kan helaas geen foto´s uploaden via mijn gastgezin. De computer pakt mijn camera niet :(

  • 19 Juli 2011 - 06:37

    Tineke:

    jij maakt wat mee zeg, verveelend
    dat je nog geen ander gastgezin hebt
    gekregen, hopelijk lukt dat deze week nog.Pas geod op je zelf.
    groet tineke

  • 19 Juli 2011 - 13:56

    Mieke:

    Heb je dat ook betaald?
    Hopelijk is het daar verder erg leuk!
    Geniet ervan!

    Groet Mieke

  • 22 Juli 2011 - 01:47

    Romy:

    ja helaas wel
    maandag ga ik als het goed is naar mijn Nieuwe gastgezinç
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 39927

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: