Op reis - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

Op reis

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

14 Juni 2011 | Nederland, Heeten

Over een aantal dagen vertrek ik naar Peru.
Voor 5 weken, waar van ik er 4 in een gast gezin doorbreng en 1 week in een kamp met mensen die ook meedoen aan de uitwisseling.

Ik heb er super veel zin in en ik vind het ook erg spannend.
Ik heb al wel wat contact met mijn gast gezin. Vooral via de mail en ook via facebook.

Veel mensen vragen me waarom naar Peru en waarom nou niet gewoon op vakantie in Europa.
Tja waarom niet. De eerste reden is vooral dat ik mijn Spaans wil verbeteren en Spanje stond niet op de lijst van beschikbare landen waar de Lions uitwisselingen naar toe organiseren.
Ten tweede waarom niet. Het is een totaal andere manier om een land te leren kennen en om mensen te ontmoeten.

Voor de mensen die toch nog een beetje bang zijn.
Wees gerust de mensen die mij opvangen hebben er zelf voor gekozen het te doen en doen het dus niet voor het geld.
Daarnaast hebben ze ook een computer dus dat komt wel goed.
Ook heb ik al wat contact gehad en het lijken mij heel erg aardige mensen

nog een paar dagen en dan Op naar Peru

  • 15 Juni 2011 - 07:13

    Lian:

    jippiee :D

  • 17 Juni 2011 - 18:56

    Y.(²×lei):

    Wat leuk dat je naar Peru gaat.
    Doe je wel voorzichtig¿¿¿ HAHA!
    Maarruhh ik ben wwel benieuwt wat je daar ga uit spoken. En hoe heten die mensen, zijn het leuke mensen & wrm ga je bij hun logeren¿¿¿

    In ierdergeval.... heel veel plezier op je 5 weken reisje naar Peru!

    ×. Yonglei|| (leilei van ßarlingen)

  • 19 Juni 2011 - 10:06

    Romy:

    Ik zal heel voorzichtig doen hoor.
    Het zijn volgens mij heel aardige mensen zo als ik het over de mail lees.
    en ik ga bij hun logeren omdat zij zich hadden opgegeven als gastgezin

  • 19 Juni 2011 - 15:42

    Veda Hepark:

    wow ga je echt naar peru...

  • 19 Juni 2011 - 15:43

    Veda Hepark:

    ik dacht dat het weer zo'n reclame brief was van hyves met jou foto

  • 03 Juli 2011 - 08:47

    Bennie:

    romy veel plezier en dat je maar veel mag zien en ontdekken groet bennie en tonnie

  • 04 Juli 2011 - 06:51

    Agniet:

    Als het goed is ben je nu onderweg...
    Wat een avontuur ga jij beleven! Leuk dat we je kunnen volgen op deze manier.
    Een hele goede tijd in Peru!

    Groetjes van alle Peppels
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 39858

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: