beter laat dan nooit - Reisverslag uit Huancayoc, Peru van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu beter laat dan nooit - Reisverslag uit Huancayoc, Peru van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

beter laat dan nooit

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

14 Juli 2011 | Peru, Huancayoc

na een tijdje kan ik weer een reisverslag plaatsen. Ik typ dit vanaf een laptop van een nederlands meisje die ook op kamp.

Mijn gastgezin is namelijk afgesloten van internet omdat ze niet betaald hebben. Het was mijn planning om vrijdag iets te plaatsen maar dat ging niet door.

Het einde van de week is iets minder.Ik heb niet veel gedaan zondag heeft mijn gastbroer mij de stad laten zien. Ik heb een gedeelte van de wijk miraflores laten zien.
Daarnaast werd mij WEER gevraagd of ik eten wilde betalen. Dat heb ik geweigerd en volgens mij waren ze daar niet zo blij mee.
(het huis is nogal gehoorig dus toen ik ging slapen kom ik ze horen discuseren, en je kunt het horen aan hun stem.)

Maandagavond zou ik de bus nemen naar Huancayo. Maar mijn gastgezin heeft geen auto dus werd een taxi geregeld. Die kwam niet op dagen en ik miste mijn bus.

Ik was er niet blij mee en moest een dag later de bus nemen en miste 1 dag van mijn kamp.

Nu ben ik op mijn kamp en als het goed is ga ik naar een ander gastgezin. Ik voel me niet echt meer welkom bij mijn gastgezin.

Vandaag was dan het 2e dag van het kamp en de 1e voor mij. We zijn een berg gaan beklimmen. Dat klinkt makkelijker gezegt dan gedaan.
De bergen zijn namelijk een stuk hoger dan in oosterijk en zo. Ik ben niet vergekomen maar toch erg ver voormij zelf. Werd namelijk duizelig, oren gingen zuizen en tja 7 stap lopen en even zitten. Ben terug gelopen samen met 2 andere nederlandse meisjes. (tja nederlands kunnen nou niet zo goed tegen hoogte)

maar goed er zijn maar 4 van de 18 de top gehaald.

morgen ga ik naar een jungle of zo. En weg uit Huancayo wat beste een mooie stad is

xx

  • 14 Juli 2011 - 17:09

    Cisca En Marcel:

    Wat vervelend voor jou wat er is gebeurd bij het gastgezin. Hopelijk heb je het bij jou nieuwe gastgezin wel goed voor elkaar.
    Kun je wel genieten van het land.
    Hoe is het weer daar, hier is het momenteelherfst en regen bijna de hele dag.
    Wat ga je de komende dagen nog meer doen.
    Wij gaan zaterdag naar Nijmegen.
    We spreken elkaar weer wanneer wij uit Nijmegen terug zijn.
    Veel plezier en geniet ervan.

  • 14 Juli 2011 - 17:27

    Mieke:

    Wat fijn dat je weer op internet kunt!
    Zo weten we weer wat er gebeurt!
    Zijn het mooie bergen?
    En was het uitzicht mooi?

    X Mieke

  • 18 Juli 2011 - 15:35

    Agniet:

    Ha Romy, wat een gedoe met je gastgezin. Niet zo'n leuke ervaring. Maar een collega van mij zegt altijd: 'What doesn't kill you makes you stronger!'
    Weer een ervaring rijker.

    We hebben pas de Abrahams (of is het abrahammen?) in jullie tuin bewonderd! Geweldig, 5 stuks! Jammer dat we je gemist hebben, volgende keer horen we graag je verhalen! Groetjes van de Peppels
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 39866

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: