waiting waiting waiting - Reisverslag uit Lima, Peru van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu waiting waiting waiting - Reisverslag uit Lima, Peru van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

waiting waiting waiting

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

21 Juli 2011 | Peru, Lima

Ik ben al weer een paar dagen bij mijn gastgezin en heb een paar dingen bezocht.

Aan de andere kant van de stad is een feest ter ere van de heilige maagd carmen (Virgen del Carmen).
ter ere van haar word er 9 dagen lang gefeest in een club. Ik ben er nu 3 keer geweest. Eerst naar een kleine kapel een mis volgen (in het spaans, Ik begrijp er niet veel van maar goed)
En daarna een gratis maaltijd met muziek. De maaltijd en muziek verschillen per dag. Zo heb ik een mexicaanse band gezien, een band met 7 saxofonen en 1 vaag snaar instrument. En nog veel meer. Het is erg leuk, nadeel is alleen dat het nogal duur is om met de taxi te komen en met de bus duurt het verschrikkelijk lang.

Ik ben ook in een ziekenhuis geweest.
GEEN PANIEK!! Er is NIETS mis met mij maar met mijn gastbroer. Hij heeft iets met zijn hoofd of zo. Maargoed het grappige is dat de verpleegsters nog wel die vage witte dingen in hun haar hebben wat in nederland al lang is afgeschaft.

Ook ben ik naar de moeder van mijn gastmoeder geweest. Zij was heel aardig en heeft me vol gestopt met eten.

Maandag ga ik als het goed is naar een ander gastgezin. Oscar (de coördinator hier) gaat van weekend met het gastgezin praten. Ik hoop dat het goed komt want veel doe ik hier nogsteeds niet. (Ik zit vooral op mijn kamer niets te doen, vandaar de titel)

maar dat komt wel goed

xx

  • 22 Juli 2011 - 11:26

    Lian En Pieter:

    Hopelijk komt het allemaal goed...

  • 22 Juli 2011 - 12:12

    Mieke:

    hopelijk kom het allemaal goed.
    maak er het beste van maak .
    gr mieke

  • 23 Juli 2011 - 17:50

    Romy:

    Het komt gewoon goed en daar mee uit!

  • 24 Juli 2011 - 13:03

    Marcel En Cisca:

    Hopelijk heb je het bij die andere gastgezin beter voor elkaar. Blijf wel genieten van het land.
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 39881

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: