al weer 4 maand O.O - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu al weer 4 maand O.O - Reisverslag uit Sydney, Australië van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

al weer 4 maand O.O

Door: romyopreis

Blijf op de hoogte en volg Romy

19 Juni 2012 | Australië, Sydney

Ik zit nu al 4 maand in Australië, de tijd is echt super snel gegaan. En op dit moment verlaten heel veel van het personeel en de long term gasten, vooral om hun farmwerk te gaan doen. De meeste mensen zijn hier op een Working Holiday visum wat maar 1 jaar geldig is. Wil je nog een jaar blijven dan moet je 88 dagen op een farm hebben gewerkt. Dat doen nog eigenlijk wel veel mensen. Wat inhoud dat het personeel heel erg is gesloken, en daarnaast gaat er ook gewoon mensen weg.

Wat ik iets minder vind omdat het zoo gezellig is. Van de originele staff, die er was toen ik begon, er nog 5 mensen over. Dat houdt dus in dat in de tussen tijd ongeveer 12 nieuwe mensen zijn gekomen of gegaan. : (
Ik ben de volgende ongeveer samen met Jodi de assistent manager, maar zij weet nog niet zeker wanneer ze weg gaat. Maar ze gaat ooit naar Thailand :P. Ik zie er wel een beetje tegen op om weg te moeten gaan. Het is hier zo gezellig, en het grootste gedeelte van de mensen zal ik nooit meer terug zien, vooral de ozzies niet meer. Maar goed.

Ik vertek donderdag voor 5 dagen naar Perth. En agian vlieg ik er heen, en nee dat is ook niet overbodig aangezien het een vliegreis van 5 uur is. Australië blijft groot. Ik besloot dat ik ff rust nodig had, morgen is namelijk de deadline voor het inleveren van alle rapporten. Ik heb thankgod alles af maar het was nog wel wat. In Perth ga ik naar Rottnes island, een erg mooi eiland wat ik ga verkennen. Mijn originele planning was om naar the Pinicals (woestijn) te gaan, maar ja dat ging niet door omdat het, het bankholiday weekend is. (vakantie :P)
Daarna moet ik nog 2 weken werken en dan ga ik de oostkust op reizen. Woehoeee, ja dat is iets waar ik naar uitkijk. Hoe leuk het hier ook is, ik wil wel meer zien van Australië.
Tot over een weekje :)

  • 19 Juni 2012 - 21:08

    Marcel:

    Ja de tijd vliegt zeker voorbij, geniet nog maar van de tijd die je daar zit, wandt voor je het weet ben je alweer thuis.
    Maar als ik het zo lees ben je jou aardig thuis gaan voelen daar.
    Geniet van je vakantie in Perth, en we lezen binnen kort wel hoe het daar was.
    groetjes, Marcel en Cisca

  • 22 Juni 2012 - 20:16

    Marcel En Cisca:

    Hoi Romy,

    Dan begint het er wel stil te worden als sommigen al vertrekken.
    Het is te hopen dat je mooi weer hebt in Perth.

    Is toch wel snel gegaan die 4 maanden. Voor je het weet ben je weer terug in Nederland.

    Hoe duurt is daar de vakantie, is het langer als hier in Nederland.

    Hier is het nu herfstachtig, veel regen en wind en onweer.
    Maar ja, wie weet krijgen we nog een mooie zomer.

    We wensen jou nog een fijne week in Perth en geniet ervan.

Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 39891

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: