The aventure goes on and on - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu The aventure goes on and on - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

The aventure goes on and on

Door: Romy Logtenberg

Blijf op de hoogte en volg Romy

17 Maart 2013 | Nederland, Heeten

Goed, zoals de meeste van jullie weten ben ik al weer een aardige tijd in Nederland. Gelukkig heb ik een aantal spannende dingen voor de toekomst gepland.

Mijn eerste plan is om aankomende zomer een maand naar Amerika te gaan. Ik ga net als 2 jaar geleden weer op reis met de Lions. Deze keer kom ik in een gastgezin in de staat Wisconsin. En ook ga ik weer 1 week op kamp. Meer informatie heb ik nog niet echt. Ik moet wachten totdat mijn gastgezin contact met mij opneemt en dan kan ik ook pas mijn vluchtboeken :/

Het tweede heel spannende evenement is dat ik van plan ben om weer een halfjaar stage te gaan lopen in het buitenland. Echter er zijn wat verschillen met mijn vorige stagen. Deze keer ga ik managementstage lopen. Dit hou in dat mijn stage iets meer niveau heeft en dat ik waarschijnlijk ook veel minder tijd heb om niets te doen. Ik ben van plan om deze stage te gaan lopen bij een touroperator in Bangkok, Thailand.
Ook kan ik hier nog niet veel over vertellen. Ik heb net contact gehad met de manager van de stages in Thailand en ik hoop dat ik binnenkort op gesprek kan komen.

Ik hoop snel wat te horen van beide reizen zodat er in ieder geval meer duidelijkheid ontstaat.


xx Romy
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 752
Totaal aantal bezoekers 39850

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: