my last week :( - Reisverslag uit Waukesha, Verenigde Staten van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu my last week :( - Reisverslag uit Waukesha, Verenigde Staten van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

my last week :(

Door: romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

02 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Waukesha

Vorige week zondag ben ik dus terug gekomen van mijn kamp. De volgende maandag heb ik niet veel gedaan. Dit komt vooral omdat iedereen moest werken en ik was best wel moe. De meeste tijd heb ik achter de laptop van mijn gastzus doorgebracht.

Disdag ben ik met andere exchange students op een boot trip op lake michigan gegaan. Lake michigan is een heeeeeeel erg groot meer en is een onderdeel van The Great Lakes. (of Sea Michigan zoals ik het nogal eens noem. We hadden een boot trip van ongeveer 2 uur en daarna zijn we naar het huis van een van de andere lions gegaan voor dinner. dit huis had ook een zwembad. Helaas was het zwembad nogal koud, waar ik pas achter kwam toen ik er insprong. Toen ik net uit het zwembad was en eeen beetje droog was besloten een mexiaanse en deense jongen mij er weer in te gooien :s. Na een tijde besloot ik me maar aan te gaan kleden want het water was echt veel te koud. Rond een uur of 7 werden we terug gebracht naar een ophaalpunt en vanaf daar werden we opgehaald door onze gastgezinnnen.

Woensdag heb ik weer niet veel gedaan. Mijn gastmoeder moest werken van 7 tot 2. Na dat zij klaar was werd er besloten om chocolate chip cookies te bakken. Als ik dat nog niet duidelijk heb gemaakt, Amerikaanen zijn vreselijk goed in het maken van cookies en nog meer zoetigheid. Rond een uur or 3 kwam henri op dagen en samen met hem en mijn gastzus hebben we wat spelletjes gespeeld.

Gister (donderdag) zijn ik, siiri en Liz naar Kenosha gegaan. Als eerste kregen we een rondleiding op de college van mijn gastzus. Mijn gastzus studeerd wiskunde aan Carthage College en betaald zonder haar sponsorhip moet ze $42.000 PER JAAR betalen voor haar studie en kleine dorm room. Maar haar school zit wel pal aan lake michigan. Na een kleine rondeiding zijn we naar the Jelly Belly warehouse gegaan. Dit is een super groot warenhuis waar ze jelly belly beans verspreiden over amerika. De rondeiding was een beetje kinderachtig maar de jelly bellys waren erg lekker en ik heb wat gekocht :D. Na de rondleiding zijn we terugegaan naar Waukesha voor avondeten en na avondeten zijn we naar het hoogste punt in Waukesha gegaan en daar had je een prachtig uitzicht over waukesha en de heuvelige omgeving.

Vandaag is weer een rustige dag, ik heb de honden geborsteld en verden heb ik nog niet echt een planning behalve dat ik mijn backpack opnieuw moet inpakken.

Morgen vlieg ik om 16.00 naar Chigago en van Chigago vlieg ik naar Dusseldorf. Ik kom om 4 aug aan om 9 uur :P

tot over een paar dagen :D

  • 02 Augustus 2013 - 21:04

    Marcel En Cisca:

    Veel plezier op de terugreis.
    Het is hier nu nog 30 graden en het is 21.00 uur.
    Als je weer terug komt wordt je warm onthaalt door het weer.
    We spreken je later.
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 39899

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: