Wisconsin it is. - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu Wisconsin it is. - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

Wisconsin it is.

Door: Romy Logtenberg

Blijf op de hoogte en volg Romy

05 Mei 2013 | Nederland, Heeten

Zoo een tijdje geleden heb ik aangekondigd dat ik deze zomer voor 1 maand naar Wisconsin ga met een uitwisselingsproject :D
Dit is ondertussen al een stuk realistischer geworden. Zondag 30 juni vlieg ik vanaf Düsseldorf naar Chicago en daar stap ik over op een Vliegtuig naar Milwaukee. Milwaukee is de grootste stad van de staat Wisconsin en mijn gast gezin woon ongeveer 50 min rijden vanaf deze stad.

Mijn gast gezin woont in de stad Waukesha en bestaat uit een vader,moeder en een zoon en dochter. Bij dit gezin verblijf ik ongeveer 4 weken en tussendoor ga ik 1 week op kamp met de ander mensen die op uitwisseling zijn naar Wisconsin. Na 5 weken vlieg ik op 4 augustus weer terug naar Düsseldorf en 5 augustus kom ik aan. (altijd leuk tijdsverschil :P)

Dit is het plan voor mijn zomervakantie. Voor mijn geplande stage in het buitenland heb ik niet meer informatie. Ik ben helaas afgewezen bij 1 stage bedrijf in Thailand en ik moet nu wachten of er nog ander plekken zijn.

xx
Romy

Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 1007
Totaal aantal bezoekers 39867

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: