Vliegen, vliegtuigen en een hoop gedoe.! - Reisverslag uit Waukesha, Verenigde Staten van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu Vliegen, vliegtuigen en een hoop gedoe.! - Reisverslag uit Waukesha, Verenigde Staten van Romy Logtenberg - WaarBenJij.nu

Vliegen, vliegtuigen en een hoop gedoe.!

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

01 Juli 2013 | Verenigde Staten, Waukesha

Nou, op dit moment bevind ik mij bij mijn gastgezin in de stad Waukesha in Wisconsin. De weg hier naar toe was niet zonder problemen.

Gister ochtend ben ik door mijn ouders naar Dusseldorf international airport gebracht om te gaan vliegen. Gelukkig was ik ruim op tijd want er stond me toch een ongelofelijk lange rij voor de baggage drop off. Na dat ik mijn bagaga had ingecheked zijn we even koffie gaan drinken en ben ik door de douane gegaan en door de security check op naar het vliegtuig. Ik zou gaan vliegen van Dusseldorf naar Chicago en van Chigago naar Milwaukee. In het vliegtuig begonen de problemen. We zaten net toen de mededeling kwam dat we 1 uur moisten wachten omdat de remmen van het vliegtuig moesten worden vervangen. Helaas had dit grote gevolgen voor mij, zonder de vertraging had ik 1 uur en 45 min om over te stappen, uiteindelijk had ik 50 min om door de douane te komen, mijn koffer te vinden, die opnieuw in te checken, naar de andere terminal te komen, door de security check te komen en toen nog te boarden voor mijn vlucht.

Met een beetje rennen en hard doorlopen is het met net gelukt en kwam ik net op tijd in het vliegtuig van Chicago naar Milwaukee. Die vlucht duurde maar 16 min en toen stond ik in Milwaukee. Daarstond mijn gastgezin op mij te wachten, maar mijn koffers nog niet.
Door mijn korte overstap tijd was het onmogelijk voor mijn baggage om van terminal 5 naar terminal 2 te worden gebracht in 20 min. Gelukkig ging er later die avond nog een vlucht en kon mijn baggage die avond nog worden afgeleverd bij mijn gastgezin.

Mijn gast gezin bestaat uit: Moeder Heidi, Vader Louis, hun twee kinderen Liz en Steven en de twee honden Charlie en Bella.

Na dat mijn gast gezin me had opgehaald en er voor had gezorgd dat alles goed kwam met mijn baggage zijn we gaan eten bij een restaurant. Daar kwam ik er meteen achter wat amerikaans eten is. Veel en niet gezond. Gelukkig was er een gedeelte op de kaart dat een maaltijd had onder de 550 calorieen of zo, dus heb ik daar maar wat van gekozen.

Na het eten zijn we naar het huis van mijn gast gezin gegaan. Ze wonen in een erg typisch amerikaans huis in een erg amerikaanse straat met 3 autos O.o Daar heb ik tot 21.00 op mijn baggage gewacht en besloot het toen te gaan slapen zonder mijn baggage. Die pas om half 12 werd afgeleverd toen ik al fijn lag te slapen.

Aankomende dagen ga ik volgens mij nog van alles doen dus ik zal me niet zo snel vervelen :E

xx Romy
Romy

Ik ben Romy Logtenberg en ik studeer HTRO oftewel toerisme en recreatie aan Saxion Deventer. Ik reis zowel voor school als ik dat gewoon uit mezelf doe. omdat allemaal bij te houden kun je hier mijn reisverslagen lezen.

Actief sinds 21 Mei 2011
Verslag gelezen: 1983
Totaal aantal bezoekers 39854

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Management stage China

01 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Lions Youth Exchange USA - Wisconsin

11 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Stage 1 Australie

05 Juli 2011 - 09 Augustus 2011

Lions youth exchange Peru

Landen bezocht: